گیتس روی صندلی داغ


مصاحبه اخیری با گیتس انجام شده خواندنی است.بعضی قسمتهای جالب آن را اینجا می‌آورم.

Image Hosted by Imagehigh.net
من بیشتراوقاتم را صرف مطالعه می کنم.فکر می کنم که باید بجه ها را به مطالعه علاقمند نمود.هر کتابی می تواند به نوعی در آینده به درد آنها بخورد.همیشه در سفر با خود کتابهای زیادی می برم که نکند بی‌کتاب بمانم.این یکی از بزرگترین لذتهای زندگی من است.

هر چه مردم بیشتر از بازیهای ویدیدیی استفاده کنند ،تمایل کمتری به نشستن منفعلانه پای تلویزیون خواهند د اشت.از این رو استفاده از کامپیوتر و اینترنت ، و سرگرم بازیهای ویدیویی شدن مساوی با کاهش زمان باورنکردنی است که مردم پای برنامه های تلویزیون هدر می‌دهند.بازیهای دوسویه یا تعاملی بر حسب میزان غنابخشی خود با هم کاملا تفاوت دارند.مسلما واکنشهای غیر‌ارادی که هنگام بازی انجام می‌شود ،آمادگی جسمانی انسان را بالا می برد.بازی "هالو 2" بسیار تکان‌دهنده بود وبازی جدیدی که بعد از آن ساخته شدبه صورتی است که بازیکن در اتاق خود به طور همزمان به دیگران متصل می شودوبا آنها بازی می‌کند.ملاقات با سایرین بازی را گرم تر می کند.فکر می کنم این بازی برای همه و در هر سنی قابل استفاده است.

هر جا که ما حضور داشته باشیم ،رقابت نیز وجود دارد.ما حدود 90 درصد از بازار مرورگرهای اینترنتی را در اختیار داریم.مطمئنا فایرفاکس پیشرفت خوبی داشته.مطبوعات هم که عاشق چنین سوژه‌هایی هستند.وظیفه ما پیشبرد مرورگر خودمان است تا بتواند با فایرفاکس رقابت کند . مقام اول خود را چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ امنیتی حفظ کند.در واقع ما اخیرا اعلام کردیم که ویرایش جدیدی از مرورگر خود را به زودی ارایه خواهیم کرد.بنابراین در این زمینه به سرعت در حال تغییر و تحول هستیم . مسئولیت ما این است که بهترین باشیم.

همسرم معتقد است که در جدول حل کردن نسبت به من استعداد بیشتری دارد ولی هنوز در این مورد کوتاه نیامده ام.زیاد اهل ورزش نیستم ، گاهی آن هم تنیس و گلف.

آی‌پاد ندارم.

ایام تعطیل اصلا سراغ ایمیل نمی روم.

0 comment(s):

نظر شما

<< Home