معرفی دو سایت

دوست دارید برای وبلاگتان بنر تهیه کنید ولی نمی‌دانید چطور؟ به این سایت بروید و به‌طور رایگان بنر خودتان را بسازید.اول باید ثبت نام کنید و بعد استایل مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و متن مورد نظرتان را بنویسید، بنر بصورت خودکار ایجاد می‌شود!این هم بنری که من ظرف یکی دو دقیقه درست کردم.حجم بنرها تولیدی این سایت هم بسیار پایین و مناسب برای قرار دادن در وبلاگهاست.

Image Hosted by ImageShack.us


در این سایت می توانید بعد از مشخص کردن علایقتان، داستان دلخواهتان را بیابید و مطالعه کنید.

Image Hosted by ImageShack.us

5 comment(s):

سلام علیرضا خان
خیلی خوشحالم که با بلاگت آشنا شدم و شرمنده که جواب امیل هات رو ندادم
هم به مطالبت لینک می دم و به بلاگت
ممنون که اینقدر بهم لطف داشتی
خوشحالم که با شما آشنا شدم
Very cool design! Useful information. Go on! »
Anonymous Anonymous, at 5:00 AM  
Anonymous Anonymous, at 9:59 PM  
سلام
وب ومطالب قابل استفادهای دارید
ازت تشکر می کنم
به وب منم تشریف بیارید
خوشحال میشم
موفق باشید .
rh-marketblogfa.com ,
www.rh-market.com
Anonymous Anonymous, at 12:53 AM  
سلام
وب ومطالب قابل استفادهای دارید
ازت تشکر می کنم
به وب منم تشریف بیارید
خوشحال میشم
موفق باشید .
rh-marketblogfa.com ,
www.rh-market.com
Anonymous Anonymous, at 12:54 AM  

نظر شما

<< Home