فلیکر ویدئویی

چند روزی نتوانستم اینجا مطلب بگذارم.خوب الان سیستمم را عوض کرده‌ام و از دست ارورهای جانفرسا و کندی خسته‌کننده سیستم قبلیم راحت شده‌ام.زندگی گاهی چقدر زیباست!

در اولین پست امروزم ،گریزی به وبلاگهای پزشکی می‌زنم:

در مورد CT colography یا virtual colonoscopy چه می دانید؟اینجا را مطالعه کنید.همانطور که در این وبلاگ نوشته شده ،بزرگترین محدودیت این روش تشخیصی،عدم توانایی آن در برداشتن و بیوپسی پولیپهای کشف‌شده می‌باشد.

استفاده از مت‌آمفتامین در درمان استراک

یک داستان کوتاه از این وبلاگ

ده توصیه برای استفاده درست از داروها

یک کوییز تصویری از این وبلاگ ،جایزه هم دارد،راست و دروغش به گردن نویسنده این وبلاگ.

مدیتیشن و مغز.این دکتر هندی هم با وبلاگش من را جدا به این فکر انداخته که وبلاگ انگلیسی خودم را هم راه بیندازم.

اما از آنجایی که نمی توانم پستهایم را بدون نوشتن مطلبی در مورد دنیای اینترنت تمام کنم،یک لینک جالب برایتان دارم:

با ورود فلیکر و جادوی اشتراک عکس توسط این سایت بسیار خوشحال شدیم ،اما چه می‌شد ،اگر فایلهای ویدیویی خود را هم می توانستیم به اشتراک بگذاریم.این آرزو توسط این سایت برآورده شده است.بعد از نوشتن این پست می خواهم تستش کنم.اینترفیسش که من را تا حدودی به یاد فلیکر می‌اندازد