نیایش

Image Hosted by ImageShack.us






آفتابت
که فروغ رخ زرتشت در آن گل کرده است.

آسمانت
که ز خمخانه ی حافظ قدحی آورده است.

کوهسارت

که بر آن همت فردوسی پر گسترده است.

بوستانت

کز نسيم نفس سعدی جان پرورده است.

هم زبانان من اند...

مشیری




Image Hosted by ImageShack.us

از اینجا اجرای استاد شجریان از این شعر زیبا را در کنسرت چهل‌ستون دانلود کنید و گوش کنید.

این شعر را با صدای خود شاعر از اینجا بشنوید.

1 comment(s):

سلام میبینم ان لاین هستید میشه لطفا سایتی را به من معرفی کنید که در حرفه ای کردن یک سایت بزبان ساده به من کمک کند مثلا شما چگونه در این سایت مجانی میتوانید فایلهای صوتی خودتان را اپلود کنید که قابل شنیدن یا دونلود کردن باشند؟ مثل همین که الان گوش میکنم؟ و همینطور سوالات قبلی که از شما پرسیدهام. میشه چواب را همینجا بنویسید من متاسفانه وقت زیادی برای گشتن و خود یادگیری همه چی از صفر ندارم میشه شما لطفا کمک کنید؟ ممنونم.

نظر شما

<< Home