تولبار گوگل در فایرفاکس

اگر علاقه دارید در مرورگر فایرفاکس از تولبار گوگل استفاده کنید ، تولبار گوگل سازگار با این مرورگر را از اینجا دانلود کنید.

Image Hosted by ImageShack.us


توجه کنید که بهد از دانلود فایلی با پسوند xpi خواهید داشت ،این فایل را با فایرفاکس باز کنید و بعد مرورگر راrestart کنید تا صاحب تولبار گوگل در فایرفاکس شوید.

امروز یک لینک جالب در وبلاگ آچار فرانسه دیدم:

Image Hosted by ImageShack.us


سایت oyax یک سایت جالب برای اشتراک سایتهای مورد علاقه شما و یا به اصطلاح favorite شماست.کافی است در این سایت عضو شوید.بعد از ثبت‌نام می‌توانید در groupهای مختلفی عضو شوید، مثلا گروه IT، گروه موسیقی،گروه پزشکی، گروه اخبار.بعد می توانید در هر یک از این گروه ها لینک بدهید.ویژگی خوب این سایت ارائه کدی برای استفاده در وبلاگ است که به یاری آن می توانید گروهی از لینکهای این سایت را که خود تعیین می کنید ،در وبلاگتان به نمایش درآورید.

4 comment(s):

دكتر جان پس چي شد؟ منتظر اون دستورالعمل كتاب (به پي‌دي‌اف) هستم كه مي‌خواستيد تصويري بگذاريد. از hot links شما هم كمال امتنان رو دارم.آخه مي‌گن جلو دكتر جماعت باس از beauty words استفاده كرد.سپاس بي‌كران.
سلام
اولا گوگل چه می کنه
دوما مرسی به که به بنده سر زدید
سوما راستش بلاگفا این امکانات روزنوشت و لینکدونی را نمی دهد
من خودم اضافه کردم
موفق باشید
http://far30.blogfa.com
agha in linke (roye ax) ke mire be ghorbaghe.com!!!! pas oyax kojast!!?


:)
Anonymous Anonymous, at 5:55 PM  
دوست عزیز اگر توجه می کردید متوجه می شدید که من تصویر لوگوی سایت مورد نظر را در یک سرویس مجانی آپلود عکس آپلود کرده ام ولینک تصویر، شما را به آن سرویس هدایت کرده.
پایین عکس ،روی نام خود سایت لینک به سایت مورد نظر وجود دارد.

نظر شما

<< Home