اساما

اگر فیلم اساما را نیده اید،توصیه می کنم حتما آن را تهیه کنید. در شرایطی که رژیم طالبان اجازه خروج زنان را بدون همراهی مردان محرمشان نمی داد،برادر و پدر یک دختر 12 ساله افغان در نبردی کشته می‌شوند.دختر چاره ای به جز تغییر لیاس و جا زدن خود به عنوان یک پسر ندارد.بدینگونه است که دختر سفری پرمخاطره را اغاز می کند،درحالی که باید سعی کند ماموران طالبان به هویت اصلیش پی نبرند.
این فیلم نخستین فیلم مستقل ساخته افغانستان بعد از سقوط حکومت طالبان است.

Image Hosted by ImageShack.us

5 comment(s):

آره جانم! من همون پريشان خواني هستم.
برایِ من شما هميشه حسابي هستيد همين.ديگر عرضي نيست.
farakhan weblognevisi ba onvane khoda hafez khatami
chashm hamkare aziz...
Anonymous father, at 1:07 AM  
سلام آقای دکتر
ممنون که اومدید به ما فقیر بیچاره ها سرزدید
من لینک شما رو قرار دادم
وبلاگ بسیار جالبی دارید و مطالبتون واقعا عالیه حرف ندارن
ضمنا من پزشک نیستم
ولی خوب تو خانواده ما هم پزشک هست البته پزشک که نمیشه گفت دامپزشکه برادر بزرگم دامپزشکه
و البته حال و روز صنف اونا خیلی بهتر از پزشکاست چون حق ویزیت های واقعا بالای میگرن
خوب سرتونو به درد نمیارم
موفق باشید

نظر شما

<< Home