'زندگی تولستوی

خواننده محترم آرشیو این وبلاگ در حال انتقال به وبلاگ جدید است.شما می توانید این مطلب را در اینجا در کتابخانه یک پزشک بخوانید.در این کتابخانه علاوه بر این کتاب رمانها و داستانهای کوتاه دیگری را هم می‌توانید مطالعه کنید.

14 comment(s):

سلام دوست عزیز خیلی ممنون از پرشین گیگ حالا موندم که
1- فضای پرشین گیگ یا ات گیگ یا هر فضای دیگر یا چگونه به سایت اصلیام منتقل کنم وقتی ادرس انها را در هایپر لینک می نویسم اتفاقی میافتد که در اخرین نوشته ام میتوانید ببینید یعنی دانلود نمیشود و از متقاضی کد ورود مرا میخواهد
2- ضمناسایت دیگری با فضای مجانی در www.bohloli.bravehost.com
چگونه فضای انرا به بلاگم در بلاگر منتقل یا وصل کنم.؟ از راهنمایی شما بسیار ممنونم. راستی با اینکه شما رشته اصلیتان پزشکی است چگونه اینقدر حرفه ای شده اید؟
ارادتمند
حمید
شاید هم ادرس هایپر لینکها را درست نمینویسم البته از پروپرتی فایلها کپی پیس میکنم.
هردو فایل پداف و صوتی را چک کردم نشد اگر به پروپرتی انها لطف کنید نگاه کنید متوجه اشتباه احتمالی من میشوید.
سلام الان پیامتان را دیدمممنون نه منظورم اندازه فونتها نیستند انرا بلدم منظورم کیفیت و شفافیت زمینه و فونتها است مثلا مثل مال شما . چشم ان اضافه ها را پاک میکنم ولی چگونه ان دگمه ها را به صفحات بلاگ وصل کنم یعنی کار کنند مثل هایپر لینک هر کاری با اچتمل شاان کردم نشد م و اخر ان لوگوی مستقل را چجوری طراحی کنم و اگر بعد بخاهم منتقل کنم محتویات قبلی را میتوان نگاه داشت. ببخشید که وقتتان را میگیرم ولی خیلی کمک اول کار است و ممنونم.
فايل پنجمي دانلود نميشود.از بابت بقيه‌شون هم بسيار متشكرم.
Blogger Sina, at 9:48 AM  
ممکن است در یک زمان چندین نفر قصد دانلود یک فایل را داشته باشندو به این دلیل فشار روی سرور سبب شود گاه بصورت موقت یک فایل دانلود نشود.در این صورت با تلاش مجدد در دقایقی بعد مشکل برطرف می‌شود.فایل پنجم را هم چک کردم.مشکلی در دانلود وجود ندارد و می توانید با تلاش مجدد این فایل را هم دانلود کنید.
ممنونم ار کامنت شما جناب سینا
عالي بود. ممنون
Anonymous nema, at 10:59 PM  
salam,man ham dar morede zendegie roman rolland maghaleyi nevehstam khoshal misham bekhoni,adrese pdfesh to weblogam hast..
Anonymous saeed, at 12:22 AM  
salam.man nemitonam ghesmate3 ketab ro dl konam!!!
Anonymous Anonymous, at 10:07 AM  
http://www.adquity.com

Classifieds for our community. Buy, sell, trade, date, events... post anything. Adquity Classifieds.

http://www.adquity.com
Anonymous Anonymous, at 4:29 AM  
Looking for information and found it at this great site... » »
Anonymous Anonymous, at 11:29 PM  
You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it here
Anonymous Anonymous, at 3:38 PM  
http://www.adquity.com

Classifieds for our community. Buy, sell, trade, date, events... post anything. Adquity Classifieds.

http://www.adquity.com
Anonymous Anonymous, at 11:52 PM  
Humour is an element that adds spice to life and without which may be life would have been very difficult to spend. But contrary to what many people believe, humour is not all about smiling and laughing, though it caters to these fields mainly. Humour is actually the capability to see the lighter side of life, sometimes even in a serious environment. But this lighter view of life should be done intelligently. Slapstick humour is no humour at all, it is just trash.
Anonymous Anonymous, at 2:09 PM  

نظر شما

<< Home