فردا هم روز دیگریست

Image Hosted by ImageShack.us

خواستم در مورد مشکل این دوست بلاگرمان منطقی ینویسم،از قوانین حقوقی بنویسم،از ناآشناییمان با حقوق قانونی خود،حتی خواستم یک لحظه بنویسم آیا بهتر نیست یک لحظه هم از دریچه چشم پدر جوجه‌ها به قضیه نگاه کنیم،ولی می‌دانید گاهی اوقات منطقی فکر کردن بسیار دشوار می‌شود.کاری برای دوستمان و این مادر رنج‌دیده نمی توانم بکنم جز دعا.
این جمله را این روزها زیاد می‌شنویم:فردا روز دیگریست.
بله،باید سعی کرد و امیدوار بود.

5 comment(s):

سلام . میخواستم فقط عرض کنم خدمتتون که شما درست میگین باید از دید گاه بابای جوجه ها هم به قضیه نگاه کرد اما میدونید به نظر من بابای بچه ها با این کاری کرده فقط نوشی و جوجه ها رو قربانی این بی عدالتی حاکم و این مردسالاری نا حق نکرده بلکه خودش هم قربانیه . الان غم و دلتنگی رو تو دل پاره های تنش میکاره فردا نفرت و ترس تحویل میگیره و همیشه از داشتن یه زندگی شاد و از لذت دوست داشته شدن محروم میشه .
سلام دوست عزيز
وبلاگ زيبا و جالبی دارين خوشحالم که اينچنين وبلاگی رو پيدا کردم
به من هم سری بزنين خوشحال می شم
سلام دوست عزيز
وبلاگ زيبا و جالبی دارين خوشحالم که اينچنين وبلاگی رو پيدا کردم
به من هم سری بزنين خوشحال می شم
ناراحت كننده هست و غم انگيز .بچه ها خيلي معصوم و حساس هستند .
Blogger sakura, at 8:50 AM  
What a great site film editing schools
Anonymous Anonymous, at 10:20 PM  

نظر شما

<< Home