شاملو

از شاملو نوشتن دشوار است و برای چون منی، دشوارتر و مگر نه این‌که شاملو خود می‌گوید:
"آثار من،خود اتوبیوگرافی کاملی‌ست.من به این حقیقت معتقدم که شعر،برداشت‌هایی از زنده‌گی نیست،بلکه خود زنده‌گی‌ست."
پس با صدای خود این شاعر به اشعار و داستان زندگیش گوش کنید:

Image Hosted by ImageShack.us

قسمت اول:19 دقیقه
قسمت دوم:14 دقیقه
قسمت سوم:22 دقیقه
قسمت چهارم:14 دقیقه

4 comment(s):

سلام وبلاگتون خیلی جالبه / باور کنید هر روز سر میزنم . مطالبتون مستند و قابل استفاده هست . لطفا با قبول زحمت آدرس بنده را عوض کنید با همون نام قبلی . ممنون
سلام. من وبلاگ شما و همه آرشیوتان را مطالعه کردم. خیلی هم استفاده کردم و لذت بردم. لینک هم دادم. http://rooh.blogfa.com من وبلاگ یادداشت های یک روح دیجیتال را می نویسم. مایلم بیشتر با شما آشنا شوم. برایم جالب است یک پزشک این قدر اهل مطالعه باشد. برخی از لینک هایی که در وبلاگ تان بود را دیدم. منظورم پزشکی هاست. به اندازه وبلاگ شما جالب نبود!
Anonymous rooh, at 6:15 AM  
Where did you find it? Interesting read Stationery purchasing Cheapest drugs online tamiflu
Anonymous Anonymous, at 9:20 AM  
best regards, nice info film editing schools
Anonymous Anonymous, at 4:50 PM  

نظر شما

<< Home