چه بر سر بلاگ‌رولینگ آمده؟

بلاگ‌رولینگ از امروز صبح در دسترس نیست.فکر کردم فیلتر شده ،ولی گویا مشکل فنی پیدا کرده.چند وبلاگ خارجی را هم که چک کردم،همین مشکل را داشتند.به هر حال خرابی موقت این سایت نشان داد که چقدر به آن وابسته شده‌ایم.متاسفانه سایت آلترناتیوی هم برای این سایت وجود ندارد.

10 comment(s):

ظاهرا دوباره راه افتاده. ولی بدون بلاگ رولینگ واقعا زندگی مشکله!
درست شد!
Anonymous Amin, at 7:38 PM  
آره براي من هم مشكل داشت كه البته الان كه سر زدم ديدم درست شده ولي مطمئنا فيلتر كردنش دور از ذهن نخواهد بود
Anonymous Ehsan, at 10:23 PM  
می دانستم که زمین به عروسی زیبا می ماند که برای افزودن به زیبایی اش ، به زیور آلات مصنوعی نیازی ندارد . زمین به جامه ی سبز مرغزارانش ، به ماسه های طلایی سواحلش و به سنگ های پربهای کوهستان هایش راضی است = جبران خلیل جبران
Anonymous Virus, at 12:39 AM  
چقدر اینجا لینکهای به درد بخور پیدا میشه!راجع به هاوکینگ چی میدانی؟نشنیده بودم؟
سلام!
خوشحالم كه با وبلاگت آشنا شدم.
به ليست رولينگم اضافه تون كردم
سلام. در باره ي کتاب راز داوينچي دو تا مطلب نوشتم که خوشحال ميشم بخونيد و نظرتون رو بفرماييد.
سلام وبلاگ جالبی دارید باهم تشابه اسمی هم داریم منم مجیدی هستم اما نه علیرضا من ساناز مجیدی هستم
Anonymous Anonymous, at 5:50 PM  
Excellent, love it! film editing schools
Anonymous Anonymous, at 6:29 PM  
Anonymous Anonymous, at 1:37 AM  

نظر شما

<< Home