فیلترینگ بلاگ رولینگ جدی می‌شود

گویا چند ISP بلاگ‌رولینگ را فیلتر کرده‌اند.به نظر می‌رسد دیر یا زود فیلتر این سایت همه‌گیر شود.از صبح چند میل داشته‌ام که از من در مورد فیلتر شدن این سایت پرسیده‌اند.توصیه من به دوستان این است که از بلاگ‌رولینگ یک بک‌آپ بگیرند.به قسمت Edit/Delete Links بروید و کل صفحه را مثل یک صفحه معمولی وب سیو کنید.اگر دیر بجنبید،کار مشکل می‌شود و پیدا کردن همه وبلاگهایی که به آنها لینک داده‌اید یا لینک گرفته‌اید،فوق‌العاده مشکل می‌شود.البته بلاگ‌رولینگ آلترناتیو ندارد.فقط یک سایت برای تهیه بلاگ‌رول می‌شناسم که اگر لازم شد،آن را معرفی می‌کنم.شاید هم یکی پیدا شد و سایت و یا ترفند جدیدی ارائه کرد.

Image Hosted by ImageShack.us

6 comment(s):

حیف شد. اگر می دانستم قرار است این اتفاق بیافتد حتما یک بک آپ می گرفتم. در حال حاضر واقعا یادم نمی آید به چه کسانی لینک داده بودم. آدرسها را هم یادم نیست!
امیدوارم کم کم به هالو اسکن و بلاگ اسپات و ....
کشیده نشود.
Blogger A lady, at 5:20 PM  
عجب ... پس سریع باید استادش کرد!
سلام دکتر مجیدی عزیز
خیلی ممنون و سپاس بیکران از بابت مطالب خوبت . من مرتب سر میزنم و استفاده میکنم . لطفا یک وبلاگ یدکی هم تهیه کنید . بلاگ اسکای سرعت خوبی دارد .
موفق و سربلند باشید.
ارمقان فيلتر کرده..واقعا از فحش هم بدتره اينجور فيلترينگ..فعلاً کاری که ميشه کرد اينه که دستی لينک بديم
Blogger Sina, at 10:24 AM  
سلام.متاسفانه من ادیت و به طبع delet link را پیدا نکردم.اگر ممکن است بیشتر راهنماییم کنید
سلام
isp
من هنوز فيلتر نكرده
مرسي از اطلاعتون
شايد بشه از سايت
blogarithm
كمك گرفت البته واسه اونايي كه بلاگ رولينگشون فيلتر شده.

نظر شما

<< Home