یک تولبار کاربردی

بسیاری از وبلاگ‌نویسان ،برای انتشار مطالب خود نخست آنها را به صورت آف لاین در برنامه word می‌نویسند و سپس نوشته‌هایشان را در داشبورد بلاگر کپی پیست می‌کنند.
بلاگر در ابتکاری جالب،ابزاری برای انتشار مستقیم نوشته‌ها از برنامه word به وبلاگها ایجاد کرده است.این برنامه به صورت یک برنامه الحاقی و یا add-in است و با نصب آن تولباری در برنامه word ظاهر می‌شود که به یاری آن می‌توانید مطالبتان را در word منتشر کنید .
برنامه blogger for word را از اینجا دانلود کنید.

9 comment(s):

ازتون ممنونم ... نتيجه‌اش برام جالب بود ... تو وبلاگم هم انعكاس دادم ... يه سر بزنيد به http://koli.blogdrive.com
سلام ...هنوز کامل نمی دونم چی هست ولی فکر کنم جالب باشه ...قبلا هم اومده بودم اینجا یادم میاد در مورد کلیدر هم نوشته بودید ..موفق باشید
دوست عزیز سلام
واقعا این مطلبی که گفتی که پیوند های مربوط به مثلا شاملو و یا چیزهای دیگر را از طریق فید و یا ار اس اس جمع کرده ای واقعا من را شگفت زده کرده است و من خیلی دوست دارم بدانم که این چیزها چیستند و چگونه کار می کنند و ما چگونه می توانیم مثلا مطالبی را که می خواهیم در باره یک چیز که همه انها جدید باشند را از طریق فید و یا ار اس اس پیدا کنیم.بی صبرانه منتظر جواب شما هستم و امیدوارم که حالا که شما در این باره می دانید حتما و حتما یک پیست را مثلا همین پست بعدی را برای ما علاقه مندان به دانستن این چیزها اختصاص بدهید.با ارزوس موفقیت و شادکامی همچنان منتظر می مانیم.
به مطلب شما برای دوستان بلاگری لینک خواهم داد
Anonymous emad.h, at 6:11 AM  
You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »
Anonymous Anonymous, at 6:16 AM  
Looking for information and found it at this great site... »
Anonymous Anonymous, at 4:00 AM  
Anonymous Anonymous, at 4:48 AM  
Enjoyed a lot! » »
Anonymous Anonymous, at 7:43 PM  
Very cool design! Useful information. Go on! »
Anonymous Anonymous, at 10:32 PM  

نظر شما

<< Home