سینما پارادیزو

عجب فیلمی بود،فیلم سینما پارادیزو!فیلمی که شانس دیدن آن را تا دیشب نداشتم.در ایران دیدن خیلی از فیلمها با چاشنی بخت و اقبال ممکن می‌شود.تجربه پخش فیلمهای کلاسیک مشهور به من ثابت کرده،ممکن نیست فیلمی بدون جرح و تعدیل فراوان پخش شود،سعی می‌کنم نسخه اصلی فیلم را پیدا کنم.
یکی از قطعات موسیقی این فیلم را از اینجا دانلود کنید و به آن گوش کنید.

Image hosted by TinyPic.com

19 comment(s):

salam pezeshke aziz !
age toonesti in film ro bedoone sansor be bibn
hatman bishtar lezat mibari
adrese man avaz shoode
http://www.sadsaltanhai.blogspot.com
tabaed
This film is even better without censors. I agree with tabaed.
Anonymous Amir, at 2:50 PM  
it's one of the gratest movie has been ever made :-) love it ..can send you a copy :-) if you know any one who travels between tehrna &London ! let me know..got a extra copy & you can have it :-)
Blogger Jay, at 4:35 PM  
من این فیلم رو از صدا سیما ندیدم.
ولی نسخه اصلیش رو دیدم.محشره.مطمئناً فیلم رو صدا سیما زیاد سانسور کرده.حتماً فیلم اصلیش رو ببینید
Anonymous nima, at 7:16 PM  
اگه اونیو می گی و دیدی که دیشب پخش کردن، بی خیال!
من که فقط دیشب کلافه شدم و فحش دادم واسه سانسور ها!
اما خود فیلم به اعتقاد من جز 20 فیلم برتر دنیاست، شاهکاره
Blogger هما, at 9:22 PM  
سلام ..... اتانس پیام اور دموکراسی ... امیدوارم در اتانس ببینمت .... شاد باشید
salam
nemidoonam bayaz az shoma bekham ke darbare vaba ham chizi benevisin ya na ?
chon be har hal shoma ye pezeshkin

ba tashakor
Anonymous shahin, at 1:12 AM  
با نظرتون موافقم خیلی فیلم های کلاس
و خوش ساختی بود
ولی همونطور که دوستان گفتن این سانسورچی های صدا سیما پدر فیلمو در میارن
Anonymous hadi, at 3:58 AM  
با سلام
باید خدمتتون عرض کنم این فیلم اولا حدود 12 سال پیش در جشنواره فجر تهران پخش شد. دوم اینکه اگه واقعا از سانسور ایران ناراحت هستین باید به اطلاعتون برسونم که نسخه بین المللی یا اونکه با زیر نویس انگلیسی در دنیا پخش شده خودش هم سانسور شده است. من نسخه اصل ایتالیایی آن رو دارم و انتهای فیلم یه مقدار بیشتر از اونیکه شماها دیدین داره. اگه خواستین بدونین چطور تموم شده بگین براتون بنویسم.
Anonymous Anonymous, at 12:52 PM  
ba salam khedmate shoma douste aziz.in yekiaz shahkarhaye tornatore ast.hatman malena ra ham bebin. dar har sourat man ham noskheye dvd va vcd va divx
daram age khasty be man mail bezan
ta vasat befrestam.
ali.rahimian.b@gmail.com
Anonymous Anonymous, at 2:44 PM  
اگه می خوای فیلمو ببینی ، اونم نسخه اصلی ، یه mail به من بده تا یه دعوت نامه فکسون برات بفرستم
We are trying to find good movie theater to take the kids this weekend. Good movie theater reviews are hard to find

I just stumbled onto your blog while looking. Seems to happen to me a lot since I am a knowledge mooch LOL

Thanks
Blogger jon, at 3:11 AM  
من فیلم را ندیدم ولی خوشم میاید
Anonymous Anonymous, at 7:42 PM  
من نوید مناقبی هستم من از این فیلم خوشمم می اید
Anonymous Anonymous, at 7:45 PM  
Best regards from NY! »
Anonymous Anonymous, at 7:33 PM  
Keep up the good work film editing schools
Anonymous Anonymous, at 8:14 PM  
Anonymous Anonymous, at 5:52 AM  
فيلم جالبي بود اميدوارم دوباره توي تلويزيون ببينم.حميد
Anonymous Anonymous, at 6:57 PM  
I savour, cause I found just what I used to be taking a look for.
You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man.
Have a nice day. Bye

Feel free to visit my blog post huis huren frankrijk
Anonymous Anonymous, at 10:03 AM  

نظر شما

<< Home